Nowi bohaterowie kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Czerwionki-Leszczyn – Emilia Domaradzka i Mateusz Kuśka wzięli wczoraj udział w sesji fotograficznej. Zdjęcia wykonane przez fotografa Krzysztofa Chrobaka, właściciela studia fotograficznego w Bytomiu, posłużą do zaprojektowania m.in. bilboardów reklamujących gminne grunty pod inwestycje.
Przez kilka godzin trwała wytężona praca na planie, a efekty, mimo finalnego zmęczenia bohaterów, są doskonałe.
Emilka i Mateusz naturalnie i swobodnie czuli się przed obiektywem aparatu fotograficznego.
"To była nasza pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa. Świetna przygoda, ale myli się ten kto sądzi, że pozowanie do zdjęć to lekka i przyjemna praca. Pod koniec dnia, czuliśmy już ogromne zmęczenie. Staraliśmy się dać z siebie wszystko i mamy nadzieję, że reklamy z naszym udziałem wypadną dobrze" – podkreślali.
O poszczególnych etapach realizacji kampanii reklamowej z udziałem Emilki i Mateusza będziemy informować.