W dniu 25 maja 2009 roku dokonano rozstrzygnięcia Konkursów na: Hasło reklamowe kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych oraz Logo Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Komisja w składzie:
Grzegorz Wolnik – przewodniczący komisji, Z-ca Burmistrza Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
Krystyna Jasiczek – sekretarz komisji, Naczelnik Wydziału Rozwoju Gminy
i Miasta
Katarzyna Sienkan – Krząkała – członek komisji, plastyk
Artur Kaczor – członek komisji, grafik, grafika komputerowa,
Wojciech Janisiewicz – członek komisji, grafik, grafika komputerowa
spośród nadesłanych 31 prac konkursowych na logo i 22 haseł dokonała oceny prac zgodnie z ustalonymi w regulaminach kryteriami, a następnie wskazała uczestnika, któremu zostaną przyznane nagrody.
Nagrodę w postaci laptopa oraz kompletu materiałów promocyjnych przyznano Pani Beacie Pyrek agencja reklamy pro100 z Rybnika, za ciekawe opracowanie logo, spójność graficzną z hasłem reklamowym.
Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie, za wysiłek i zaangażowanie włożone w tworzenie propozycji.
Doceniamy wszystkie prace i cieszymy się z dużego zainteresowania i różnorakich pomysłów na logo Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny i hasło reklamowe.
Jeszcze raz serdecznie wszystkim dziękujemy, a zwycięzcy gratulujemy.
Logo Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny będzie używane po zatwierdzeniu przez Radę Miejską Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny.
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach RPO WSL 2007-2013