Nowi bohaterowie kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Czerwionki-Leszczyn – Emilia Domaradzka i Mateusz Ku¶ka wzięli wczoraj udział w sesji fotograficznej. Zdjęcia wykonane przez fotografa Krzysztofa Chrobaka, wła¶ciciela studia fotograficznego w Bytomiu, posłuż± do zaprojektowania m.in. bilboardów reklamuj±cych gminne grunty pod inwestycje.
Przez kilka godzin trwała wytężona praca na planie, a efekty, mimo finalnego zmęczenia bohaterów, s± doskonałe.
Emilka i Mateusz naturalnie i swobodnie czuli się przed obiektywem aparatu fotograficznego.
"To była nasza pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa. ¦wietna przygoda, ale myli się ten kto s±dzi, że pozowanie do zdjęć to lekka i przyjemna praca. Pod koniec dnia, czuli¶my już ogromne zmęczenie. Starali¶my się dać z siebie wszystko i mamy nadzieję, że reklamy z naszym udziałem wypadn± dobrze" – podkre¶lali.
O poszczególnych etapach realizacji kampanii reklamowej z udziałem Emilki i Mateusza będziemy informować.